Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-06, 12:15   #40
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 59
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Gi jernet på lavkarbo

Jeg tok denne testen sammen med en instruktør og han gira meg veldig opp og kjørte tredemølla nesten på max. Hadde jeg tatt testen alene ville jeg nok ha kjørt roligere ja. Jeg tror maset til instruktøren gjorde at jeg presterte mer enn det som er sunt. Totalt utslitt og fullstendig utpumpa etter 5 mins maxløping. Da måtte jeg bare trøkke på nødstoppen for da ville ikke beina mine mer. De dirra og skalv og jeg knakk sammen i knea. Instruktøren ble forbanna og mente jeg kunne gjøre mye mer ut av dette. Det var da jeg sa opp meldlemsskapet mitt i det helsestudioet og fant et annet sted å trene. Aldri mer max-test med instruktør for min del i allefall. Gjør testen alene og kjør deg opp på et nivå hvor du ikke kan snakke. Da er du på rett sted. JEg ble imidlertid kjørt opp på et nivå hvor jeg ikke kunne puste engang, så har helt klart blitt presset alt for mye.

Medlem av piskeklubben

Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat