Vis enkelt innlegg
Gammel 23-12-14, 22:54   #24497
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Jeg kan få bittelitt blødning etter samleie.. Har vært hos Gyn, tatt prøver osv, men intet galt.(

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men jeg er 46 år og har de siste 2-3 årene nesten hver syklus hatt litt blod i *host* det jeg tørker bort etter samleie, men kun etter eggløsning og før mens, aldri etter mens før eggløsning. Har bare antatt at det skyldes hormoner og evt. litt tørrere slimhinner (som jeg ikke har merket noe annet til så langt) og tilskriver det begynnelsen på overgangsalderen for min egen del. Har ikke vært til lege for dette, siden det er så tydelig syklus-relatert så antar jeg det har en "normal" forklaring.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)