Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-06, 12:29   #41
Begod
Seniormedlem

Begod sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 56
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Sv: Gi jernet på lavkarbo

Hmm maxtest skal vel være en mild form for tortur? 3x5 min hvor man øker hele tiden og det siste minuttet er på max etter det jeg har lest, ikke rart jeg gruer meg. Jeg tror rett å slett at man må ha en "sint" instruktør for å oppnå max puls. Dog virker din instruktør å ha gitt deg alt for mye fart, det skal visst være bedre å øke stigningen istedet for farten. Tror jeg også hadde blitt både redd og forbannet hvis instruktøren hadde økt farten så mye at jeg hadde følt meg utrygg.
Jeg er ganske så sikker på at det er sikkrere å teste maxpuls på landevei istedet for tredemølle , ser for meg at jeg ikke greier mer og går rett i veggen .