Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-06, 19:04   #24
Miroslav
Medlem

Miroslav sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Los Angeles
Alder: 53
Miroslav er ny på veien

Sv: Karbo sjokk - hvor farlig er det?

Da har dagen kommet og gaatt, og som antatt ble det mer karbohydrater enn godt er. Jeg avgjorde tidlig at dagen ble ett 'hvileskjaer' og koste meg stort med oel og potetgull, en herlig pastarett, boenner, til og med en boks med cola, og ja, ett moderat stykke kake ble det ogsaa. Det var morsomt aa spise endel av disse tingene igjen, men ikke utrolig godt som jeg hadde ventet og cola som jeg hadde forventet ville vaere naermest himmelsk, var en skuffelse.

Men, hva var saa resultatet av dette? Utover kvelden ble jeg merkbart ugrei i magen, jeg la meg til smaaspising som jo har blitt helt borte etter at jeg skiftet kosthold. Jeg fikk plustlig fart i magen og kjente meg rett og slett ikke bra i det hele tatt paa kvelden, fikk ogsaa store problemer med luft i magen som naar jeg tenker meg om ikke har vaert noe problem den siste maaneden. Til sist var jeg nesten desperat etter svinekotellet selv om jeg nesten ikke hadde appetitt. En kotelett med ett speilegg hadde stor stabiliserende effekt, saa jeg dro til med en kotellet til foer jeg gikk til sengs. Foreloepig i dag har jeg ikke merket store negative effekter, bare litt overivrig fordoeyelse, saa faar vi se om hodepinen melder seg senere.

Gaarsdagen var om ikke annet en real overbevisning om at karbohydrater ikke er bra for min kropp.

Miroslav er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat