Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-15, 12:13   #2940
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Var på årets første time hos fedonklinikken på torsdag, og heldigvis var alle blodprøver helt fine.
Vekten var noe høyere enn siste time i 2014, no big surprise, men jeg har lagt en plan sammen med legen om å kjøre fase 2 ut januar og deretter se om motivasjonen er tilstede for 3 uker med fase 1.
Kommer helt an på stressnivået på jobb, skal ikke presse/stresse meg for mye med vektnedgangen - da går det kjapt feil vei ref. 2014.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat