Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-06, 22:53   #28
Miroslav
Medlem

Miroslav sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Los Angeles
Alder: 53
Miroslav er ny på veien

Sv: Karbo sjokk - hvor farlig er det?

Opprinnelig lagt inn av Vigdinil

Wow! Hei MiroslavInteressant å lese hele denne tråden... forbereder en skikkelig sprekk i juli når min sønn skal gifte seg, men det høres ikke ut for meg at det er verdt det, med alle de plagene du nevner. Ser du bor i Los Angeles? Eller er du bare på ferie der? Er det mange gode lavkarboprodukter der? Nå er jeg spent på hvor mye du går opp på dette, håper du vil skrive litt om hvordan det går etter denne utskeielsen. Kan være en fin erfaring å få del i

Jeg veiet meg foer jeg gikk til sengs, og hadde da gaatt opp en kilo, men det er jo mindre interessant, det virkelige svaret kommer paa loerdag naar det er offisiell veiing. Tenkte jeg skulle gi dagsrapporter helt til formen er stabilisert, og ogsaa oppsumere ved veiing hvordan vekta har utviklet seg.

Jeg bor i Los Angeles og det er endel lavkarboprodukter i butikken forbundet med forskjellige diettyper. Ser bl.a. endel South Beach Diet produkter man kan kjoepe, men jeg kjoeper aldri noe av det saa jeg vet ikke hvor bra det er. Jeg kjoeper heller bacon til 35 kr. pr. kilo og lasser i meg det. De har endel 'sjokolader' og dessertprodukter etc., men jeg er ikke saa veldig glad i desserter og slikt til aa begynne med saa da ser jeg ingen grunn til aa begynne aa betale blodpris for desserter naa

Miroslav er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat