Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-15, 09:51   #2
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken filosofi følger du?

Jeg har spist Lavkarbo i så mange år at jeg egentlig ikke følger noen filosofi lengre. Har vært innom de fleste varianter før jeg fant det som fungerer best for meg. Jeg ligger nå i ca Fedon-land, og bruker litt eurodietprodukter. Sammensetningen i kostholdet mitt er ca 20% karbohydrater, 25% proteiner, 55% fett. Dette fordi jeg trener en del og syns kardiotrening i ketose er helt grusomt i en ganske lang overgangsperiode, og jeg har ikke tålmodighet eller ork til å holde ut i den overgangsperioden. Ellers gir moderat lavkarbo litt større handlingsrom når det kommer til sosialt liv, og det blir en del møtelunsjer, middager og seminarer ifm jobben min, og jeg syns det er greit med minst mulig oppmerksomhet på kostholdet mitt i slike sammenhenger.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat