Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-15, 21:00   #24669
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jammo, her.

Jeg skal i selskap i neste uke, der de skal servere smørbrød og sannsynligvis kake.
Har dere noen forslag til hva jeg skal gjøre? Litt dumt å ikke spise noen ting

Ta med egne skiver og flytt pålegget over på, og forklar at du ikke tåler gluten/gjær e.l. om noen lurer. Nannahs brød til snitter er geniale til slikt.

Opprinnelig lagt inn av Melodramatic, her.

Jeg har en Tassimo-kapselmaskin som jeg elsker. Dessverre har jeg måttet innskrenke bruken nå imens jeg er i ketose, men har heldigvis ikke mye "snopekaffe" liggende. Det eneste utenom vanlig svart er Café au lait-kapslene fra Gevalia. Dette er jo bare vanlig kaffe med melk sånn i teorien, men jeg tør ikke bøtte nedpå før jeg har studert næringsinnhold. Her blir det problematisk. Det står ikke på forpakningen, og jeg sliter også veldig med å finne denne infoen på nettet. (Med mine Google-skills ihvertfall).. Tenkte jeg skulle sjekke her før jeg ringer Tassimo's brukerstøttenr..

Er vel Gevalia som sitter med den infoen, ikke tassimo.