Sv: Nytt år- ned 10-20 kg til sommeren😊
Opprinnelig lagt inn av Turid42, her.
Æsj, 1,2 kg opp over natten, sikkert pga av EN vårrull i går kveld! Er det da man trøster seg med at det bare er vann, eller? Søren, er så innmari skuffa over meg selv! Spiste borte, og det var kun kinamat. Holdt meg unna sursøte sauser og ris, men klarte altså ikke å holde meg unna vårruller...
Ja, det er nok vann ja Syns du var veldig flink som kun spiste EN vårrull jeg Jeg gikk opp 300 g i dag, men trøster meg med og at det nok kun er vann etter salt sideflesk til middag i går 
Opprinnelig lagt inn av Wannabe, her.
Ned 100 gram. Totalt ned 1,8 kg forrige uke!
Er selvfølgelig fornøyd. Føler meg bedre på alle måter. Har gått ned 6 kilo de siste 3 ukene! Det er bare å stå på videre 
5.1: 111,8 kg
12.1: 109,3 kg
19.1: 107,6 kg
26.1: 105,8 kg
Kjempebra Det går jo i en rasende fart!
Opprinnelig lagt inn av Bianca*, her.
Tusen takk for oppskriften! Den skal testes med det første 
Her har det vært en mega barnebarn-uke. Den største begivenheten skjedde 20.januar da vårt tredje barnebarn kom til verden Vi har selvsagt vært og beskuet vidunderet et par ganger, dessuten kino-besøk og Disney on ice med de to største.
Jeg hadde en planlagt pizza-sprekk i Oslo i forbindelse med isshowet, men ellers tror jeg at jeg har vært ganske flink. Egentlig synes jeg vi har vært flinke alle sammen
Gratulerer så mye med nytt barnebarn 
|