Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-15, 17:28   #10
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken filosofi følger du?

Opprinnelig lagt inn av Johanne88, her.

Så bra! Deilig når det går slik man ønsker! Her har jeg kanskje gått ned 2 kilo på kanskje 4 uker?
Har jo ikke holdt på så lenge. Men i det siste tror jeg at heg har vært i ketose, hvis det vil si å innta så lite karb som mulig. Men har ikke gjort det riktig da jeg har spist alt for lite.

I dag har jeg derimot begynt dagen med et brak!
Vil dere høre og dømme? Hehe

Kaffe med soyamelk (pleier å ta fløte, men var tom)
Litt rester fra middag i går som var ytrefilet surret i bacon. Ikke mye jeg spiste.

Frokost hos min mor som var ett speilegg, 3-4 bacon, halv stekt tomat, en champignon, en ss bønner i tomatsaus, en halv mager pølse.

Har spist svært mange proteiner ifht alt annet og synes det er vanskelig å ikke spise proteiner. Så jeg må rett og slett være litt løsere på karbene.

Skal også sies at jeg ikke spiser magre produkter ellers.
Snop og hvetemel spises heller ikke. Det går i 70-86% sjokolade i såfall.

Leste litt fedon i går, men ble ikke så klok. Jeg ønsker ikke å spise pasta, ris eller potet.. Og det gjør man vel med fedon...

Så foreløpig heller jeg mer mot lchf. Må bare finne balansen min... Vanskelig.

Rotete innlegg! Beklager!

Man velger selv hva man vil spise, selv på Fedonkost . Må ikke spise pasta eller ris. Og poteter tviler jeg på at han anbefaler.