Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-15, 09:15   #2
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: 2,5 kg på de første to ukene?

Treigt? 2, 5 kg på 2 uker er da kjempebra det! Anbefalt vekttap er 0,5 til 1 kg i uke, og du ligger over det. Hadde du startet på 175 kg kunne nok 10 kg første måneden vær mulig, men du er tross alt bare moderat overvektig og kan ikke forvente slike tall. De som oppnår store tall har mye vann budet i kroppen som slipper taket ved endret kosthold. ikka alle har dette i samme grad.

Et kg fett inneholder ca 7000kcal, om du sammenligner dette med normalt daglig inntak ser du at det faktisk skal litt til for å gå ned fortere enn du gjør. Jeg gikk ned 0,7 kg i uken i snitt de første fire månedene, deretter lå jeg rundt 0,35 i et halvt års tid før det gradvis gikk mer nedover og til slutt stoppet opp på min nye vekt. Ikke alle mister kiloene like lett, sånn er det bare.

Slapp av, dette går strålende! Og ikke bry deg om kaloriene, det regulerer seg helt selv!

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat