Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-06, 17:56   #20
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 66
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk
Smile

Sv: Sprekk allerede

Hei
Den dårlige ånde skyldes at du er i ketose, altså at du nedbryter kroppens fett til ketoner. Disse ketoner puster du ut, det gir den dårlige ånde , nærmest litt acetonlukt. Det gir seg etterhvert ganske mye, kroppen liker ikke å miste "fett i pusten" Ketonene slipper også ut i urinen og er årsak til at du kan benytte ketolysestixen.

Ketolysetablettene er utvidet med en ren magnesiumtablett. Magneseium forebygger leggkramper og hjertebank samt hjerterytmeforstyrrelser. Det er viktig for optimal funksjon av over 300 enzymer i kroppen og har derigjennom betydning for hele energiomsetningen. Ta evt dobbelt dose 2-3 dager.

Angående kosten så anbefaler jeg deg
Frokost: egg og bacon / omelett / 1/2 avokado med rekesalat.

Lunsj : Salat med stilkselleri,paprika, litt tomat, agurk, sopp og fetaost eller skinke eller fisk. Dressing ; Olje og sitronsaft eller seterrømmedressing. Krydder ; rikelig oregano.

Middag; kjøtt eller fisk med enten brokoli eller blomkål og en av sausene fra boken.

Kvelds ; ost eller ostechips ( oppskrift er vel her et sted) 50%-50% valnøtter,hasselnøtter som snacks.

Drikk mineralvann. Salt maten litt med LO-salt/seltin

Ta ketolysetablettene som angitt og husk 30 min mosjon hver dag.

Vennlig Hilsen
Torkil Andersen

Ps : ehhh , les boken i hvert tilfelle første halvpart. Gjerne den nye utgave som er på gata nå om dagen.

Sist redigert av Torkil : 21-02-06 kl 20:39.
Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat