Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-15, 12:08   #24786
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ethereal, her.

Som Nellie, har jeg også hørt de med større frontparti enn meg at Shock absorber er det beste de får tak i, by far- og det har holdt den statusen noen år, når jeg tenker over det har brysfagre treningsdamer hyllet det merket så lenge jeg kan huske- noe som tyder på at det ikke bare er en hype.

Og, jeg fant ut at de hadde merket på Figleaves, hvilket betyr at du kan lese massevis a omtaler fra folk som har kjøpt de spesifikke modellene (noe jeg i alle fall liker når jeg researcher ting jeg trenger).

De har så rar rygg (mange av dem i alle fall), de fra Shock absorbers, med to lukninger, en oppe og en nede. Den oppe diskvalifiserer bh'en fra mitt bruk, funker ikke mot min nakke da vekten av puppene da kommer på nakken og det tåler jeg ikke.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)