Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-06, 20:02   #7
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Noen må si det

Opprinnelig lagt inn av Torkil

Uten varierte grønnsaker og blandet salat er det min erfaring, at mange oppleve stagnasjon i vekttapet. Men kostindusert ketose kan faktisk gjennomføres uten, da må man blott opprettholde den svært høye fettprosent.

Ja, det har vi sett endel her inne, at mange gjerne må litt mer opp på karbene og spise mer grønnsaker for å gå ned i vekt.

Sitat:

En siste stor bekymring gjelder selve starten på Skaldemankuren, jeg mener ikke å huske noen anbefalinger av hverken kalium, natrium, magnsium eller kalsium. For friske unge personer vil starten neppe være farlig, men mange pasienter med lett hjertesvikt, dårlig kondisjon, diverse medisiner, nyresyksdommer, latente hjerterytmeforstyrrelser etc.kan forstyrrelsene i væske- og saltbalansen i begyndelsen av kuren være fatale.

Kan du utdype dette litt? Og kan det tenkes at det i alle tilfeller kan være lurt å trappe ned litt og litt når en skal begynne på en kur? Jeg gjør meg noen tanker om at det ikke blir så dramatisk for kroppen når den får en gradvis tilvenning.

Sitat:

Jeg ønsker ikke å ta motet fra de som benytter Skaldemankuren, får de det til er det al ære verdt. Men hvis man sliter, anbefaler jeg å forsøke kosttilskudd og varierte grønnsaker og blandet salat for å skaffe kroppen tilstrekkelig med vitaminer og mineraler slik at forbrenningen kan optimaliseres.

Veldig bra og viktig!

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat