Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-15, 09:45   #24824
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Og kun håndvask!? Ha ha ha... Alt av treningstøy går i vaskemaskina her i huset. Alt. I grunnen er det bare dunjakker og bunader som ikke gjør det når jeg tenker meg om. Den var ikke noe fin heller på det bildet der. Og som du sier - borrelås? Tja... Er usikker der gitt.

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Borrelås på stropper fungerer helt fint. Eller, det er sikkert store forskjeller der også, men den jeg har med borrelås fungerer i hvert fall greit. Men håndvaske treningstøy er tungvint, ja.

Jeg har som sagt denne bh'en, og jeg har ikke akkurat noe lite frontparti... Bruker vanligvis 70I/65J i bh'er, og det borrelåset har aldri løsnet. Jeg putter den treningsbh'en i vaskemaskinen på 40, og den har holdt fint.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo