Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-06, 20:34   #11
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk
Smile

Sv: Noen må si det

Hei
Jeg forstår din skepsis og forventet jo slikt, det er ikke lett å kaste med stein når man selv bor i et glasshus. Jeg har dog vært med her i vel et år, og håper enkelte har fått hjelp av mitt nærvær, uten de har kjøpt seg fattige på den side du vet.
Så lenge jeg har de billigste produkter og den kuren du vet med BOK, STIX,TABLETTER,DVD-KURS OG SOYAPROTEIN Koster mindre enn ett Grete Roedekurs så sover jeg rimelig godt. De som har vært med her en stund vet at produktene jeg selger,der du vet, er for salg etter anmodning fra slankere her eller på ********forumet.
Hvis du leser alle mine innlegg, føler jeg mer beæret, og da vil du kanskje se at jeg ikke bare hjelper de som følger den kuren du vet, og at jeg gang på gang har tatt til orde for at enhver må finne sin vei, også du.

Ketose er en forbrenningsmåte vi alle har innebygget, siden ca 1863 har det vært kjent at en spesiell sammensetning av maten kan medføre ketose - altså fettforbrenning- og dermed være slankende.
Ketose er en ypperlig måte å slanke seg på ,spesiellt for de med insluinresistens og kraftig overvekt. Det finnes i hvert tilfelle 10 varianter, Skaldemankuren er en av dem. Man får velge selv.
Hvorfor sluttet du forresten med Skaldemankuren?
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat