Sv: Noen må si det
Opprinnelig lagt inn av Torkil
Hei
Det finnes i hvert tilfelle 10 varianter, Skaldemankuren er en av dem. Man får velge selv.
Hvorfor sluttet du forresten med Skaldemankuren?
Vennlig Hilsen
Torkil
Jeg har aldri begynt med Skaldemankuren, jeg har ikke lest boka og kommer ikke til aa gjoere det. Jeg har derimot komponert ett eget opplegg som jeg vet jeg greier aa foelge, der jeg er veldig oppmerksom paa karbohydrater men tar det mindre alvorlig med andre faktorer. Jeg drikker f.eks. gjerne lettbrus og gidder ikke regne forholdstall mellom protein og fett osv. Jeg er heller ikke helt groennskasparanoid, men spiser det som passer seg saa lenge jeg synes karbohydratinnholdet er akseptabelt. For alt jeg vet ligger jeg kasnkje tettere til det kostholdet du anbefaler enn Skaldeman, det vet jeg lite om siden jeg ikke har lest noen av boekene deres. Men veien inn i dette kostholdet skylder jeg til Skaldeman, det var hans historie som inspirerte meg till aa see paa mitt eget kosthold og hvordan det fungerete for meg.
Etter litt over en maaned med eksprementering er jeg ganske sikker paa at fettrik mat er bra for min kropp, og littegrann groennsaker virker som det gir ett ytterligere gir for forbrenning, hvor dette plaserer meg i landskapet er jeg ikke saa opptatt av, jeg ville bare paapeke ett poeng som jeg synes jeg har sett i noen av dine innlegg. Det er sikkert nok av folk som er enige i det du skrev, saa da setter jeg meg paa den andre siden av dumpehuska saa det blir en slags balanse 
|