Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-06, 21:34   #21
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Noen må si det

Opprinnelig lagt inn av Miroslav

men jeg tolker alle Torkils innlegg om ernaering og fettforbrenning i lys av at han har oekonomiske interessert i ketolysekuren, paa samme maate som jeg tolker Skaldemans innlegg i lys av at han selger en bok.

Så mistenksom orker iallefall ikke jeg å være. Da kan man ikke følge noen filosofier. Noen trenger en "rettesnor" og regler å følge. Det er ikke alle som tør, vil, orker eller kan finne ut av ting på egenhånd, slik som deg. Det ser vi godt av alle spørsmålene fra nybegynnere her inne.

Alle som utgir bøker om kostholdsretninger tjener jo penger ! Torkil har nå faktisk ydmykhet nok til å innrømme at ketolysekuren ikke nødvendigvis er det eneste riktige for alle. Jeg har lest alle svarene han har gitt både her og i ketolyseforumet og de er etter min mening balanserte og åpne for at andre har andre meninger. Det kan ikke sies om alle .....

Alle kan kjøpe reklameplass her på forumet. Skaldeman har gjort det og Torkil har gjort det. Dette er ingen diskusjon om hvem som har rett eller hvilken kur som er den beste eller mest korrekt. Det handler om å sette et kritisk blikk på en diett hvor flere av de som går på den sliter noe voldsomt......