Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-15, 17:28   #24889
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

Ellers så irriterer dette meg grønn allerede, enda jeg ikke har barn. Jeg må tilpasse min ferie etter når barnehagen til kollegaen min holder stengt, og har gjort det i 10 år. Kjipt at jeg aldri kan ha ferie de 2-3 ukene, som er de samme hvert år, men denne sommeren er heldigvis siste gang dette går ut over meg, siden siste barnet skal på skole til høsten. Vanskelig med ferieavvikling i en liten bedrift.

Jeg er en av dem som må ha ferie når barnehagen er stengt, og det er ikke så inmari kult å vite at vi er bedriftens hatobjekter når ferielistene settes opp, sånn i tilfelle dere tror vi gjør dette bare for å være kjipe! Det er slitsomt nok å vite at man aldri har mulighet til å stille opp på ting på sparket og ta en ekstra tørn om dere ikke skal gni det inn at vi trenger faste uker. For det er jo ikke VI som velger de ukene heller!!!
Dere kan bytte jobb, vi kan ikke dumpe ungene!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF