Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-15, 22:34   #24897
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har alltid hatt ferie i august, og som regel vært mye heldigere med ferieværet enn dem som ferierte i juli. Pluss at man fikk inn en grisebillig sydentur på slutten når skolen var i gang igjen. Så jeg syns det er kjipt å måtte legge ferien til juli pga barnehagen.
Der søstera til sambo bor finnes det ikke SFO eller idrettsskole, så de må bruke oppsparte midler for å ta ulønnet permisjon i skoleferiene. Og likevel klager lærerne over å måtte jobbe noen kvelder hjemme.
Men litt penger nord i samme fylket er det barnehage og SFO selv på jule- og nyttårsaften! Det burde i det minste være samkjørt.

Men tre uker samlet ferie er jo bra da, vi hadde ikke så mye før vi fikk unge engang. tror første gang var i fjor faktisk.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF