|
Sv: Noen må si det
Opprinnelig lagt inn av Miroslav
Det er mitt poeng, naar Torkil anbefaler at man legger til kosttilskudd til Skaldemandietten, saa gir han noeyaktig ett slik raad som jeg snakket om over. For meg er det da naturlig aa sette dette raadet i sammenheng med at han selv selger produktet,
Skjønner hva du mener, - men Torkil anbefaler ikke bare de kosttilskudd hans selv selger da. Og tar jeg ikke helt feil så nevner faktisk Skaldeman selv nødvendigheten av vitaminer i innlegg her inne.
Opprinnelig lagt inn av Skaldeman
Vad gäller vitaminer och mineraler så äter jag en hel del inälvsmat. Slå upp lever i en näringstabell så får ni se på vitaminer och mineraler! Det enda man i praktiken kan få väl lite av på min typ av kost är kalium. Jag äter en multivitamintablett och tar då och då tillskott av kalium. Det ser jag som en bra gardering.
Men som sagt syns jeg dette er en avsporing fra temaet. Hva vi måtte mene/ikke mene om Torkils motiver, så har han rett i, - og en god del gode poeng i hva han skriver.
Jeg går ikke på Ketolysekuren og jeg har heller ingen økonomisk interesse hverken av Ketolysekuren, forumet eller andre leverandører. Det er heller ikke alle fsom ikke får det til og er fortvilte som poster i åpent forum. Det er ikke alltid lett å innrømme at de ikke får det til. Det er utrolig mange som sender PM også. Jeg er en av dem som har innboksen min full.....