Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-06, 23:39   #34
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Noen må si det

Bra bokomtale Torkil! Skaldeman selv har kommet med endel videre forbedringer av konseptet sitt i innlegg her på forumet (blant annet når det gjelder kosttilskudd og grøntfor). Som han har skrevet et par ganger så er ikke det han idag anbefaler nødvendigvis i samsvar med boken - som er en beskrivelse av hans egen vektnedgang.

Jeg mener forøvrig å erindre at også ketolysekuren møtte endel motargumentasjon her i forumet på det samme grunnlaget (mineralene magnesium/kalium og grønnsaker) da den første "bølgen" av ketolyseslankere kom. Men det sikreste tegnet på at noe er bra, - er at det blir bedre!

Jeg skal straks lese skaldemanboka selv, og da kommer der enda en omtale. Alle omtalene vil bli samlet / lenket til fra en sentral plass. (Ketolyseboka kommer også med orntli omtale på samlet plass)(Prosjekt som er igang)

Angående diskusjonen omkring økonomiske interesser så synes jeg at det er helt uproblematisk så lenge det er tydelig. Og produkter merket med navn og bilde, er langt mer tydelig enn ymse styreverv og mer eller mindre kamuflerte forskningsmidler som andre eksperter mottar.

Opprinnelig lagt inn av flap

Flott at du skriver dette! Jeg og flere med meg har prøvd å advare mot Skaldeman-kuren på dette forumet før, med det resultat at man blir valset ned og fremstilt som en trangsynt kverulant. Dessverre blir dette forumet dominert av noen få, bortimot fanatiske debattanter som latterliggjør de som måtte prøve å stille spørsmål ved Skaldeman's teorier.

Det som er mest synd ved dette er at de nye som kommer inn på lavkarbo.no kan komme til å la seg villede av de etablerte "sannhetene" på forumet.

Beklager at du føler det slik flap. Men med godt innpakkede formuleringer som du serverer her - så kan du vel kansje ikke vente annet enn å bli valset over, og møtt av tilsvarende fanatiske og unyanserte innlegg? Hvis du mener at påståelige fanatikere er et problem her på forumet så er du hjertelig velkommen til å starte en tråd om det i et passende forum.