Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-15, 08:30   #24944
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Nais he he he vi er nok forskjellige der også også kommer det kanskje an på hvordan man forbehandler disse frøene også, men det er det som blir sagt at de er bedre fordøyelige slik at man utnytter mer av næringsstoffene selv i de hele frøene

Når det er sagt har jeg selv begynt å bruke kun de knuste frøene, litt mindre froskeeggfølelse

Jeg har bare prøvd det en gang. Prøve CBEs chiapudding-oppskrift. Altfor intens kokos for min smak... Så glad er jeg ikke i kokos. Froskeeggkonsistensen plaget meg ikke. Jeg var for opptatt av den intense kokossmaken. Men laget med fløte i stedet tror jeg chiapudding kan være riktig så godt. Om de kommer ut igjen hele eller ikke har jo ikke så mye å si. Kanskje det bare var skallet som var ufordøyd som med mange andre frø. Sjekket ikke så nøye akkurat. De er heldigvis ikke så store at de lager problemer.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC