Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Noen andre her som opplever at kroppen er i full fart (innvendig) hele tiden? Følelsen kan ligne noe ala fryktelig spent på noe, skynde seg med sminken i full fart før taxien kommer, småtripper utålmodig og ser på klokka hele tiden...?
Sånn har jeg det konstant; hele tiden. Til og med når jeg legger meg ligger jeg "langt over" madrassen. Det er så slitsomt! Hver gang jeg dusjer, selv om jeg bare skal på butikken, agerer kroppen som om den skal på et heftig viktig møte. Kan stå lenge i dusjen, men alt blir liksom så kjapt og intenst likevel. Det samme bare jeg skal pusse tenna! Holder pusten og pusser som en gal bare for å bli fort ferdig. Til og med når jeg kjører bil er det på det viset. Jeg ser for meg (jeg kjører forsiktig og rolig, men..) at jeg har så mye energi i kroppen at jeg kan løpe rundt bilen hele tiden mens jeg kjører! 
Det er dette psykologen mener med at jeg er i fight og flight. Jeg er rolig utenpå, men inni meg raser det hele tiden.
Adrenalinet er konstant på topp og jeg evner ikke slappe av... Skal ny runde til psyk for å lære stressmestring, men jeg bare lurer på om noen andre her opplever det samme? Eller har opplevd noe lignende og kan fortelle hvordan man kommer ut av det?
Det er utrolig slitsomt. Alt overskudd går med til dette innvendige jaget.. Jeg er på tå hev konstant! Klar til å forsvare meg og mine.. Adrenalinjunkie kaller eldstepoden meg...