Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-06, 10:54   #11
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 59
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Endelig noen som har skjønt det!

Nå er det vel så at de positive effektene av å være slank er større enn de negative. JEg har aldri møtt noen som er slanke som ønsker å være feite for å beskytte seg mot oppmerksomhet. Men jeg har møtt utrolig mange som er feite men som vil bli slanke for å få oppmerksomhet. Jeg sier ikke at slike mennesker som frykter oppmerksomhet ikke finnes, men jeg tror det er svært få av dem. En annen ting er at når man går ned i vekt og blir mer fornøyd med utseendet sitt vil de alle fleste også bli fornøyd med selvbildet sitt. Selvtillitten vil vokse for hver cm man krymper. Når man så når målet vil egoet være sterkt nok og selvtilliten god nok til å gi beskyttelse mot uønsket oppmerksomhet. Den angsten enkelte har mot oppmerksomhet er nok forankret i det dårlige selvbildet man fikk da man var feit. Når man blir slank trenger noen litt ekstra tid for å omstille seg mentalt. Men jeg tror ikke det er mange x-feite som blir slanke som velger å gå tilbake til flesket for å unngå oppmerksomhet.

Medlem av piskeklubben

Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat