Tråd: Vektnedgang
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-15, 09:20   #6
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Vektnedgang

Du har gått ned 2 kg på under en uke og lurer på når det store vekttapet skal begynne? 2 kg på en uke er myye, med såpass lav startvekt som du har så tipper jeg at du vil gå ned max en halvkilo i uken i snitt. Ikke stress med dette nå da, så lenge du spiser rett vil vekten redusere seg i et tempo som passer kroppen din. Om du går ned 100 eller 500 gram i uken, hva betyr vel det? Du vil oppleve uker der du står stille, og uker der du går opp. Men så lenge trenden over tid er nedgang er alt OK.

Ellers er jeg litt enig med TrillTrall, for mye ost og andre meieriprodukter kan være en utfordring.

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat