Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-15, 11:44   #318
Wannabe
Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 154
Wannabe er på en erverdig vei

Sv: Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren

Opprinnelig lagt inn av Butterfly83, her.

Så bra du klarte å holde ut på hyttetur Wannabe Da blir man jo belønnet med at vekten i det minste holder seg også

Her er det verre. Skeiet ut skikkelig på lørdag, trappet ned søndag, men var tilbake på lavkarbo i går. Resultatet ble 600 gram opp denne uken, og samme vekt som for 3 uker siden

Jeg la en plan for hele helgen. Var med å handle til turen og passet på at jeg kunne spise riktig mat til hvert måltid! Hadde bestemt meg for at jeg skulle kose meg med litt alkohol og bacon-snacks.
Jeg skjønner egentlig ikke hvordan du klarer å skeie ut i ett par dager for så å begynne igjen. Det nytter ikke for meg, for da sklir alt ut. Det tar jo lenger tid å gå ned i vekt, men hvis det er riktig for deg å gjøre det på den måten, så bare gjør det!

Opprinnelig lagt inn av SunLight, her.

Kan slenge meg på her, tror jeg ihvertfall skal klare 10 av mine 30 kg til sommeren, minst.

Velkommen hit! Selvfølgelig kan du klare minst 10 kg til sommeren!

Velkommen karbofix! 10 kg til sommeren er absolutt mulig! Jeg begynte 5.januar og har gått ned 13 kg til nå. Lykke til!
-----------------------------------------------------------------
Vekt idag: 98,8 kg - ned 400 gram

Er kjempefornøyd! Virker som om kroppen slipper mye etter en weekend med alkohol og bacon-snacks. Er uansett en digg følelse

__________________
Skal ned til 80 kg!

Sist redigert av Wannabe : 11-03-15 kl 13:08.
Wannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat