Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-15, 08:59   #2
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Usikker, gjort noe feil?

Det er helt normalt å variere fra dag til dag, avhengig av hvor man er i syklusen, mageinnholdet, vann etc. Hvis jeg spiser salte nøtter en kveld så går jeg lett opp en kilo eller to til neste dag. Det er ingen ting i veien for å veie seg hver dag, det kan jo være en fin måte å faktisk få et innblikk i hvilke matvarer som får deg til å samle vann og hvordan det varierer gjennom syklus. Men da må du være forberedt på å se en del av disse svingningene, og ikke få panikk, så kan du ha en dag i uken som regnes som den offisielle. Da vil du få bedre innblikk i hva som er det reelle vekttapet. Jeg veier meg stort sett hver dag, men det er kun onsdagsvekta, på morgenen - uten klær - etter jeg har tissa, som er den som gjelder. (og så spiser jeg aldri salte nøtter på en tirsdags kveld )

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat