Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-15, 11:43   #325
Wannabe
Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 154
Wannabe er på en erverdig vei

Sv: Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren

Opprinnelig lagt inn av RainStorm, her.

Blir med på -10 kg til 1. juni!

Velkommen hit! Har du prøvd lavkarbo tidligere? Det er absolutt mulig å gå ned 10 kg til 1.juni. Lykke til

Opprinnelig lagt inn av Colt-pixy, her.

17/02 : 112,3 kg
5/03 : 112,2 kg (-100 gram)
11/03 : 111,9 kg (-300 gram)

Total vektnedgang: 5,5kg

Veldig fornøyd med nedgangen så langt, det går i akkurat rett tempo for meg, hodet mitt og hvordan jeg føler meg.

Det er veldig viktig å ha meg seg hodet i denne prosessen. Se på dette som en ny livsstil. Det er ikke en konkurranse om å gå ned mest eller raskest. Du gjør mye riktig når du har klart å gå ned 5,5 kg. Lykke til videre

Opprinnelig lagt inn av Maria82, her.

Dette er vanskelig for meg også
Jeg har ikke sprukket og ikke skeiet ut. Eneste er på lørdag, da var jeg i selskap og smakte noen skeier av desserten for å være høflig... Kan være jeg kom litt utav ketosen.

Er vond i magen, og skikkelig oppblåst

Lurer på hva jeg gjør feil... Kanskje jeg ikke skal ha nøtter eller meieriprodukter feks...

Totalt ned = 3,8 kg

BMI nå = 27.0 (-1.3 fra start)

Prøv å kutte ut meieriprodukter og nøtter i en periode, så merker du raskt om du blir bedre i magen. Og du kan også se om du går ned mer i vekt i samme periode.
------------------------------------------------------------------------
Vekt idag: 98,5 kg - ned 300 gram

Er kjempeflink med maten. Er supermotivert!
Jeg har gått ned 13,3 kg siden 5.januar og totalt 33,5 kg siden min høyeste vekt.
Jeg har lagt om livsstilen, og jeg skal aldri tilbake til den dårlige maten og alle de uvanene jeg hadde tidligere!!!

__________________
Skal ned til 80 kg!
Wannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat