Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-06, 14:45   #65
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen må si det

Opprinnelig lagt inn av 114->92-95

Det som gjør meg mest oppgitt er at de fleste har holdt på i 3-4 uker og er misfornøyd med utviklingen. Mange av dere deriblant meg har brukt mange år på å "ødelegge" forbrenningen deres ved å feks jojoslanke dere eller at dere har lagt på dere alt for mye fett. Så dømmer dere et opplegg etter 3-4 uker eller mindre, kroppen må jo få sjansen til å rette opp det som har blitt gjort mot den.

Dette er innlegget som jeg ikke håper er malen for dere som følger Skaldeman:

Jeg syns det er dårlig av deg å henge ut en nybegynner på denne måten. Skaldeman sier at folk får spise hva de vil men da kan de ikke regne med å gå ned i vekt. De andre som følger skaldeman er erfarne lavkarbofolk og vet hva de skal spise.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat