Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-06, 18:25   #71
Caxa
Medlem

Caxa sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 59
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

Opprinnelig lagt inn av Strutsen

Dette ble et rotete innlegg men ville bare si.... fy flate så flink du er !

Tusen tusen takk!!!

Jeg føler selv at jeg har vært flink innimellom, selv om man kanskje ikke kan si sånt Men jeg ser det ikke så mye på meg selv, mer det ungene faktisk har blitt til tross for, og da faller jo litt av æren på meg også da

Syns egentlig det finns så utrolig mange flinke mennesker rundt om, flinke på ting jeg aldri kan bli flink til, og det er jo en av de flotte tingene med å være mennesker, vi er forskjellige......

I dag har jeg hatt en sånn dag som bare har tappet for krefter, men så tok jeg meg i nakken og reiste i stallen.... Resultatet: En fantastisk opplevelse med en hest som har gått sin beste og mest taktfaste piaffe (en form av taktmessige løft i en firtakt hvor hesten tramper på samme stedet med høye benløft) noensinne.... Jeg ble så glad og det gjør at hele dagen er snudd fra grå til strålende

Egentlig utrolig hvor lite som skal til før man finner noe positivt om man er villig til å se seg om istedet for å ramle ned i selvbebreidelse eller oppgitthet.....

Ett lite smil, en hånd som stryker over skulderen, en hest som bare skjønner at i dag er ikke dagen for annet enn samarbeid, eller ett innlegg som de flotte ordene dere som er innom legger igjen....

En stoooooor takk til dere alle som gjør at de tunge dagene går fortere, og som gjør at man ikke føler at man er alene om å stange hodet i veggen i blandt....

Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat