Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-15, 13:51   #392
Butterfly83
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2012
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren

Velkommen hit Hildemor

Opprinnelig lagt inn av lc89, her.

Nå har det løsnet her igjen! Gått ned 1.6 kg siden forrige tirsdag så jeg er veldig fornøyd Tror kanskje jeg har drukket for lite vann, nå har jeg med meg vannflaske hvor enn jeg går og det tror jeg har utgjort en vesentlig forskjell. Gått en del turer i finværet også.

Hatt bursdagsfeiring her i huset denne uka - med kaker stående i kjøleskapet fra onsdag, deilig å kjenne seg så sterk og klare motstå å falle for fristelsen. Litt forskjell ser vi i godteriskapet her hjemme og - nå som jeg ikke spiser sukker blir jo godiset faktisk liggende der og skapet er helt fullt Kjenner jeg er litt stolt. Hehe

Oi 1.6 kg er jo mye Viktog med vann ja! Jeg drikker også altfor lite stort sett. Må bli flinkere til å ta med vann Så flink du har vært som har klart å holde deg unna kakene

Opprinnelig lagt inn av Spinnerette, her.

Jeg putta på meg et par jeans jeg ikke har brukt siden november (la på meg en god del da jeg slutta å røyke i oktober + over jul), og nå passer de endelig igjen! Sist jeg prøvde å ta de på, stramma de så innmari over navlen at det ikke var til å holde ut.. Deilig å se at vekta er tre små kilo unna minstenotering, og klærne passer igjen..

Så deilig!! God følelse å få på seg klærne igjen. Og snart er buksa for stor for deg

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat