Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-15, 16:20   #4
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Brøderstatning

Frøene og evt melkeprodukter. Og jeg tror også det har noe med at disse brødene basert på frø er veldig energirike og det er fort gjort å dytte i seg flere skiver før en kjenner at en blir mett. Og frø/nøtter bidrar med mere karbo.

Funker det for deg, så spis det. Det funker for noe, og det funker ikke for noen. Bare husk at det kan ta tid å finne ut av det. Du skal jo leve med kostholdet også, så om det gjør det lettere for deg å spise en og annen skive/rundstykke, så gjør det. jeg har ofte noen rundstykker/brødskiver i fryseren for å kunne ta med om jeg skal bort eller trenger å smøre en kjapp matpakke i full fart(det er noen settinger jeg IKKE ønsker å diskutere kosthold, hvor det er enklere å evt. svare enkelt at det er glutenfritt).

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat