Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-15, 12:17   #407
Spinnerette
Seniormedlem

Spinnerette sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 37
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren

Opprinnelig lagt inn av Butterfly83, her.

Skjønner du gruer deg litt. Men de vet at du er på lavkarbo? Ingen mulighet for å lage rene middager hvor du bare kan utelate ris/potet osv?

I wish De er VELDIG klar over kostholdet mitt, men det er alltid "du kan jo kose deg nå, det spiller jo ingen rolle", "du legger ikke på deg av ETT kakestykke, asså", "herregud, ta EN dag pasue, da". HVER gang. Mye derfor det har tatt meg så mange år å gå ned det jeg har gått ned; det skjer alltid noe der jeg blir guilta inn i å spise det alle andre spiser, også faller hele korthuset, og jeg klarer ikke ta meg sjøl i nakken før det er gått mange dager eller uker og jeg sitter med skjegget i potetgullposen...
Å spise ketogent er helt utelukka mens jeg er der, men skal prøve så godt jeg kan å unngå verstingene..

Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat