Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-15, 13:34   #416
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren

Opprinnelig lagt inn av Renateso88, her.

Så mange flinke det er her inne Jeg er imponert!

Jeg er på min andre runde med ketolyse. Slanket meg 16kg i fjor før sommeren på 3 mnd. I vinter sluttet jeg etter 7år å snuse, og da havnet jeg på potetgull og- godterikjøret og la på meg 7kg. Startet opp med ketolyse mandag 13.april, så i morgen har jeg holdt på en uke Trives godt med maten, og har ikke klart å holde meg unna baderomsvekta: i dag var den akkurat -3kg. Veldig fornøyd med det så langt

Så flott at du er i gang igjen Tre kg på en uke er jo masse!

Opprinnelig lagt inn av Tirilmamma, her.

Jeg sliter med å få i meg nok fett om dagene. Blir så kvalm og uvel av den fete maten. Planlegger en tur innom helsekost i morgen for å kjøpe kokkosolje som jeg kan ta en "shot" av daglig.
I kveld har jeg laget Gerds dessertpannekaker som jeg spiste med rømme og sukrin. Det var et godt avbrekk fra egg og bacon.

Du trenger ikke proppe deg med ekstra fett om du blir kvalm av det. Spis naturlig fet mat som laks, ost , litt avokado osv. Du kan jo også prøve deg frem med en ts eller to med nøytral kokosolje i kaffen. Visp det ordentlig inn så merker man det omtrent ikke. Kokosoljen med smak blir hvertfall jeg kvalm av


Opprinnelig lagt inn av Prenille, her.

Stå på, dere er flinke!

07.04.15 Dag 1 / Målsetning: -40 kg
15.04.15: -3 kg / - 4 cm livvidde
20.04.15: -4 kg / - 6 cm (summert)

Du raser jo ned i vekt du

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat