Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-15, 21:28   #1
Ethereal
Medlem

Medlem siden: Dec 2013
Alder: 41
Ethereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt av

Fettucini av grønne bønner, forslag til tilberedning?

Siden soyabønnepastaen fra Nutri-Nick, som virker litt enklere å bare bruke til akkurat samme sausene som ville brukt til vanlig pasta, var utsolgt da jeg la inn bestilling hos Gymgrossisten sist, valgte jeg å prøve den grønne fettucinien laget av grønne bønner.

Nå som jeg har det i hus er jeg dog veldig usikker på hvordan jeg skal få det til å smake godt, og siden jeg bare har to poser til rådighet, og kilosprisen ikke er rimelig for de greiene, tenkte jeg å ikke eksperimenterei i villa.

Så, forslag til hva jeg kan ha til den? Den består av grønne bønner og vann, ingenting annet, så går ut i fra at den smaker grønne bønner.

Ethereal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberalt, men disiplinert lavkarbokosthold Svar med sitat