Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-06, 17:29   #1
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk
Question

Men hva i all verden skal jeg spise?

Ok... som nybegynner forstår jeg at jeg skal holde meg unna poteter, brød, ris og pasta. Når jeg har gjennomgått kostholdet mitt så ser jeg jo at 80% av det har inneholdt brød, poteter eller pasta og det er nok ikke rart at vekta sakte men sikkert går oppover..

Men så er jo spørsmålet; hva i all verden skal jeg spise??? Oppskrifter som inneholder mer enn 5 ingredienser er i utgangspunktet en stor utfordring, jeg er direkte håpløs på kjøkkenet og tror at fisk er vokst opp i frysedisken på Rimi. Jeg liker ikke kjøtt, hater fisk og ser for meg en trist tilværelse knaskende på en gulerot dyppet i cottage chese.

Har forsøkt noen oppskrifter fra Fedon og har dreisen på blant annet linsesuppa... men kan jo ikke leve på den, egg og brokkoli...

Hvor finner jeg enkle (VELDIG, VELDIG ENKLE) oppskrifter og ideer på hva i all verden jeg skal spise fra nå av?

Har trålet forumet her de siste 4 timer og er like forvirret

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat