Sv: Er jeg på rett spor/implementering av ymse ting
Opprinnelig lagt inn av Martinli, her.
Så har tenkt å finne ut noen spesial middager som er lavkarbo som hun og kan like. Hadde vært artig å overrasket henne positivt, noen gode middager.
For å være ærlig, så behøver hun ikke engang legge merke til at middagene er lavkarbo. Vi var på besøk hos tanta og onkelen til samboeren og grillet. Eneste jeg droppet var potetsalat og dessert (vanlilje-is). Kjøtt og "gourmet-pølser", samt dressing og basilico hadde så lavt innhold av karbs at jeg ikke var bekymret engang.
Det finnes et utall gode middager som er enkle. Samboeren og jeg er veldig glade i Thai/indisk mat som benytter kokosmelk/tomat som base. Dytt på med unorske krydre som spisskumen, koriander og ingefær. Litt lammekjøtt/sjømat og paprika (for de som ikke hater det) og andre grønnsaker, så har du en fin base.
Gerd's oppskrifter går det gjetord om her på stedet, så hvis du er fysen på noe, sjekk ut de. Pro tip: the kokosgrøt for rask lunsj.
Opprinnelig lagt inn av Martinli, her.
Negativt, samboer klager noe over ånde av og til. Ellers lite å registrere.
Haha, kjenner igjen denne! Det hender samboeren min dytter meg rundt på natta. Ansiktet bort fra henne, ja!
Men du sier at du trener. Hva slags trening er dette da? Cardio eller styrke?
|