Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-15, 09:09   #5
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva svarer dere når barna spør?

Jeg har en supernysgjerrig snart-fireåring, og han lurer veldig på hva jeg spiser, om han kan smake osv. Særlig da jeg gikk på Eurodiet (som jeg i utgangspunktet er skeptisk til å la han få smake for mye av). Nå gjelder det hovedsaklig "brødmåltidene", annet spiser han likt som oss, evt med pasta eller ris til. Han er også midt i fasen hvor han begynner å innse at han kan nekte å spise ting, eller (forsøske å) kreve andre ting enn han får servert. i så måte er det utfordrende at jeg er såpass sær.
Men enn så lenge skylder jeg på at jeg blir syk, får vondt i magen osv, av maten. Så får jeg heller finne en ny strategi når han catcher at han også kan bruke den...