Sv: Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren
Opprinnelig lagt inn av Spinnerette, her.
Fett og protein = mett! 
Jeg er såpass kontrollfrik at jeg spiser før jeg drar, tar med en salat om jeg er bedt på middag hos noen, ellers har jeg en questbar i veska om det er sånn at jeg ikke veit hvor lenge jeg skal være borte, og det blir litt krise. Når vi har lengre bilturer pleier jeg å ha pecannøtter og babybel i veska, de metter godt. Om du mener på restaurant eller sånn, så velg en kjøttrett, be om grønnsaker istedet før potet, og saus ved siden av (om du er skeptisk på sausen). Eller salat, eller enkelte supper.. Som regel noe å velge i! 
Takk for tips :-) ja, må på en måte venne meg til å spise mer fett etter lang tid på karbokarusellen.. Jeg tenkte på sla matpakke som er greit å ta med på jobb/bibliotek (studerer deltid).
Laget meg quiche(?) uten bunn, men hadde ikke fløte den dagen, med fløte i hadde den nok vært mer mettende. Nøtter og babybel skal jeg definnitivt fylle på med!
Prøver å kjøpe minst mulig på farten, siden det er vanskelig å vite hva som er tilsatt..
Flere tips om hva man bare kan slenge i matboksen på morgenen? Har tre barn under 6, så morgenene er ofte litt travle kan du si..
Dere er flinke og standhaftige som holder koken selv om det ikke går så fort! Det som er fint er jo at man faktisk føler seg bedre med dette kostholdet. Forstår ikke hvorfor jeg ikke tok opp LK igjen før, får jo mye mer energi og mye bedre mage av dette kostholdet..
Jeg klarte ikke å holde meg og måtte stå på vekten i morres.. Har gått ned nesten 1 kg på disse få dagene, det er sikkert bare vann, men motiverende likevel!

|