Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-15, 19:49   #464
Colt-pixy
Seniormedlem
 
Colt-pixy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 797
Colt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlys

Sv: Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren

Jeg henger meg på her igjen, men fra mandag av altså etter 17. mai. Det blir bra å få noe å fokusere på etter disse to ukene.

Fetteren min ble begravd i dag og hvis jeg kjenner fetteren min slik jeg husker han og har hørt om han idag fra venner og kusinen så ville han ha ønsket at jeg skal fortsette å leve livet mitt og jobbe mot et bedre ett når det kommer til å psyken og vekten min. Han var bare en helt utrolig god og snill person, som hadde tid til alle selv om det bare var en liten prat i gaten.

Jeg skal bestille en time hos legen min onsdag etter neste uke (da får jeg nemlig penger igjen) og høre med legen min hva vi kan gjøre sammen om alt som foregår. Jeg har innsett at jeg ikke greier å gå ned i vekt uten hjelp fra profesjonelle fagfolk som tror på lavkarbo, og at jeg kanskje må innse at jeg kanskje aldri vil nå mitt endelige mål på 65kg. Jeg får først og fremst fokusere på å komme meg ned til 110 kg nå, det er ikke for langt unna og er overkommelig for meg i første omgang.

Jeg ønsker dere alle lykke til, igjen. Og at dere husker at uansett om dere ikke klarer målet med minus 10-20 kg til sommeren, så kommer vi der etterhvert!

__________________


Colt-pixy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat