Vis enkelt innlegg
Gammel 17-05-15, 02:05   #6
Jane72
Juniormedlem

Jane72 sin avatar

Medlem siden: Oct 2013
Hvor: Trondheim
Alder: 52
Jane72 er på en erverdig vei

Sv: Tidligere raw foodist

Siden jeg har levd på grønnsaker og frukt og Juice så lenge har jeg litt problemer med å spise mye kjøtt og fett. Jeg blir utrolig fort mett og litt kvalm, må spise i flere omganger for å få i meg rett mengde mat. Siden 2011 har jeg levet og åndet for Raw Food. Jeg har tatt en mengde Juicefaster og drevet med enema og rensing generelt. Jeg tok også en utdannelse som gjorde meg til Raw chef og living Food instructor. Gikk veldig bra i begynnelsen da jeg følte at kroppen cravet grønnsaker og frukt. Men det siste året har det holdt hardt, Jeg gikk vel ned omtrent 30 kilo på Raw Food og har gått opp ca 8 kg. Men har mange igjen ennå. Nå føler jeg på en merkelig måte at kroppen craver mer animalsk mat, og håper Skaldemans diett 50+ kan være til hjelp for meg. Tro ikke jeg vil savne grønnsakene på en stund da jeg rett og slett er lei. Blodsukkeret svingte og jeg var sulten allerede før jeg rakk å komme meg til jobb. Sulten er mildt sagt det jeg har vært en god stund, så derfor har jeg litt problemer med å spise meg ordentlig mett. Får dårlig samvittighet og blir trøtt og sløv. Må vel bare omstille meg. Jeg er jo glad i kjøtt. Vel vel, får gi dette en sjanse, kan jo alltids gå tilbake til mine grønnsaker, nøtter og bær.....

Jane72 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell Lavkarbo Svar med sitat