Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-15, 01:42   #510
Colt-pixy
Seniormedlem
 
Colt-pixy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 797
Colt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlys

Sv: Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren

Opprinnelig lagt inn av cimberlane, her.

hei jeg var aktiv her for ca. et år siden, og var på god vei den gangen til å nå trivselsvekta mi, var bare 15-20 kg unna.. vel, mye har skjedd på et år og jeg har eset ut (veldig flaut at jeg har latt det skje), men jeg har begynt på nytt, og har nå gått ned 7 kg. fra 112,6 kg til 105,6 kg, dette siden rett etter påske jeg henger meg på denne tråden om det er greit? jeg har som mål å gå ned tilsammen 13 kg til slutten av juli, det vil si 5 kilo til! men etter det er det fremdeles mange kg til trivselsvekta mi, som er 65-70 kg, men håper jeg rekker det til neste sommer kanskje! lykke til dere andre

Det er bare til å henge seg på, vi sier hjertelig velkommen til alle.

Jeg skiftet over til lavkarbo for 2-3 år siden og gikk ned 15kg på seks måneder, men som med deg skjedde det ting og jeg este ut. Jeg la på meg all vekten igjen, samt 15-20kg til før jeg tok opp igjen lavkarbo i januar. Jeg begynte veldig fint var nesten gått ned 8-9 kg og så begynte masse ting å skje igjen og gikk opp igjen. Dette er ingenting å være flau over, det er sånt som skjer og det skjer med oss alle vil jeg tro.

Jeg ønsker deg masse lykke til med målet ditt!

__________________


Colt-pixy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat