Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-15, 23:21   #588
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 36
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: Nytt år - ned 10-20 kg til sommeren

Opprinnelig lagt inn av SunLight, her.

Her har det vært en aldri å liten nedtur; jeg vet ikke om jeg har lagt på meg eller om vekta har lurt meg, men jeg ligger rundt 97-98 et sted (trodde jeg var rett ved 95 kilo og gleda meg masse til det). Skikkelig skuffende uansett! Så i dag var jeg rett og slett så demotivert at jeg unna meg en dag med utskeielse. Pølser i lompe med tilbehør, potetgull og sjoko. Føler meg uggen i kroppen nå, men angrer ikke Utrolig kjipt å være så streng som jeg har vært for så at vekta stopper opp. Men skal ikke være misfornøyd med ca. 7,5 kg på 3 mnd altså. Jeg ble bare litt besatt av den digitale vekta Nå har jeg kjøpt inn manuell vekt, sånn at jeg ikke blir fanatisk opptatt av grammene! Imorgen er det selvsagt tilbake i sæla, og håper kroppen reagerer litt nå! Så utrolig kjipt å ikke få igjen for strevet

Tror de aller fleste kan kjenne seg igjen i det. Så sant du kommer deg tilbake i sæla, som du sier, så er det jo det som teller. Skjønner godt at det er demotiverende, men det eneste som skjer om du gir helt opp, er at du går opp alle kiloene du har strevd for, så hold ut, og stå på!
Jeg også går rett i potetgullposen når jeg først sprekker skikkelig, er en skikkelig lei "vane" jeg har veldig lyst til å komme ut av... Har liksom trua på at jeg skal klare å leve moderat lavkarbo etter nådd trivselsvekt, men er også urolig for den trøstespisinga og den "èn dag gjør jo ikke noe"-holdninga jeg så lett sklir inn i når jeg ikke har stålkontroll...

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat