Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-15, 14:49   #8
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Frustrert og trenger råd

Jeg ville ha kuttet ut det meste av frukten og Rugsprø. Spist mer kjøtt, egg og grønnsaker. Og tatt det litt med ro med treningen de første ukene til kroppen har vendt seg til kostholdet.

Skjønner du er lei av å høre at du er normalvektig, men med en BMI på 23,2 er det slett ikke sikkert at et lavkarbokosthold vil gi deg den vekten som hodet ditt ønsker. Men jeg ville nå ha prøvd likevel, om du tidligere har ligget på 47-55 uten å sulte deg kan dette meget vel være din kropps "normalvekt". Prøv å lese deg opp på lavkarbo, spis riktig og trim smart så skal du se at det ordner seg;-))

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat