Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-15, 08:56   #30
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Starter på nytt! Er det noe liv her?

Utrolig deilig å være tilbake i normaltilstand. Jeg ga rett og slett litt opp i ferien, og spiste som alle de andre. Det vil si vanlige knekkebrød, poteter/pommes fritt osv som tilbehør, og is eller sjokolade daglig 10 dager på den kosten gjorde meg faktisk litt gal! Utover de kroppslige plagene (magesmerter, hodepine, leddsmerter, oppblåst og full av vann) ble jeg superdeprimert og helt rar i hodet, sov dårlig og drømte helt syke ting som gjorde at jeg våknet utslitt hver morgen! I tillegg ble jeg tungpustet og fikk allergisymptomer (som jeg ikke hadde i det hele tatt under pollensesongen i år). Har nå levd strengt siden mandag, og borte er leddsmerter, oppblåsthet, vannet er i ferd med å slippe, hodet begynner å falle på plass igjen og drømmene er, om ikke bra, så hvertfall litt mindre heseblesende. Allergisymptomene er borte som dugg for sola og både halsen og pusten er helt fine. Så nå ser jeg til og med lysere på at høsten kommer, og er ikke lenger så sikker på at jeg ikke kommer til å overleve en mørk vinter til

En ting jeg har gjort de siste dagene, som jeg vet gjør meg godt i opprenskingsperioder, er å droppe posjonskontrollen. Det eneste jeg fokuserer på er å spise lite eller ingen karbo pr måltid, men spise til jeg er mett (og vel så det :_plystre). Da fyser jeg ikke, og jeg vet at småspistheten kommer tidsnok når ting faller på plass igjen i kroppen.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat