Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)
Så er det fastelaven på søndag
Alle år siden jeg bodde i Sverige har vi feiret med venner, spist noe svenskene kaller "Semle", som våre fastelavens boller men med en dose mandel masse under kremen.....
I år ble det fastelaven i dag, siden ungene skal litt hit og dit på ferie...
De har spist semle, jeg spiste en egen komponert med god hjelp av Nille's Mock Danish...... Det ble en mock med masse krem, frosne bær og litt rasp av en mørk sjokolade... Vet ikke hvem som koste seg mest, jeg savnet ihvertfall ikke den veldig søte semlen.....
Har vært på farten i hele dag, det har blitt ridning av Rocky, jeg har vært på storhandel på Smart Club, vårblomster innkjøp hos Plantasjen, ridd hesten til stedatteren og instruert henne før jeg støvsuget hele huset...
På sånne dager blir det dårlig med rutiner, mer sånn dytte noe fort inn i munnen mellom slagene....
Har lagd meg fiskekaker, har jukset litt i forhold til hva som kanskje er bra siden jeg brukte litt potetmel sammen med proteinpulveret, så det ble endel av dem i dag med majones på....
Grønnsaker har blitt handlet inn i dag, så jeg får litt opp protein delen... Kroppen er på en måte sliten ennå, selv om jeg har masse overskudd, blir det tomt veldig fort når jeg først er i gang....
Håper dere alle glade får en flott helg, jeg har begynt å se frem til veiingen på mandag og samlingen om en uke... 
Sist redigert av Caxa : 24-02-06 kl 22:44.
|