Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-15, 00:00   #49
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Auguststarterne 2015!

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Ble utskeielse forrige helg i bryllup, men det var veldig verdt det Er tilbake til rett kosthold nå og begynner å nærme meg full ketolysekur!
så bra! Godt å være i drift igjen. Stå på!


Jeg må bli flinkere til å spise jevnlig. Grunnet syreproblemer blir jeg så sykt dårlig om jeg blir sulten. Igår var en slik dag og det ødela hele dagen Ble litt utskeiing, men jeg klarte å holde meg i skinnet så ble bare litt selv om kroppen skrek etter karbohydrater.
Jeg lurer på om det er det jeg plages av også. Blir så uggen og uvel hvis jeg går for lenge uten mat. Men jeg blir også litt uggen når jeg putter Cocosa i teen - akkurat som om det blir for mye fett igjen Har mye mer halsbrann også. Det har vanligvis gitt seg når jeg har kommet i gang med kostholdet, men ikke denne gangen. Får gi det litt tid til før jeg begynner å klage ��

Og nå fikk jeg beskjed om at innlegget var for kort - så jotakk, det går fint

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat