Sv: En sen fredagshilsen....
Opprinnelig lagt inn av Strutsen
.... fra meg til deg ! Det er skikkelig spennende å følge både deg, hesten og dietten. Gleder meg til å lese referatet fra Drøbak om en drøy uke !!! (nesten så jeg er fristet til å dra innom for å hilse på).
Gjør det da vel, hadde vært koselig det da.... Skal være der hele lørdag og til fire på søndag....
Opprinnelig lagt inn av strutsen
Skulle ha vært i Tønsberg ikveld (de har virkelig hatt et spektakulært opplegg der den siste uken), men med mensverk, oppblåst mage og grinete humør hadde jeg ingenting der å gjør... *fnis* Så nå sitter jeg her og går glipp av all moroa ....
Helt utrolig hva de har klart å få til, snakket med en kjenning av meg fra Sverige som har ridd der og hun var lyrisk, bedre bunn enn i Spektrum og visstnok en fantastisk stemning..... For meg er det dessverre litt mye annet som må prioriteres, så det er sjelden jeg får sett sånne show, men skal jeg kunne forsvare å reise rundt i inn og utland i konkurranse sesongen selv får jeg prioritere mann og barn når jeg ikke skal konkurrere selv.....
Mål er det som gjør veien spennende å gå, så jeg lager meg overkommelige delmål og er stolt over hvert steg, så har jeg ett hovedmål jeg må jobbe mer strukturert mot....
Nå har jeg også en ydmykhet over hvor heldig jeg er som har fått tatt del av denne fantastiske hesten, og han fortjener virkelig å få vise hva han kan, noe som gjør at jeg også må gjøre mitt beste....