Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-15, 21:21   #14
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Melk trigger smerter?

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Man kan jo reagere på kun kaseinet (melkeproteinet) alene, eller også i kombinasjon med laktose og eller melkefett også. (noen kan f.eks reagere på fløte, men ikke melk og omvendt)

Trilltrall: Du kan jo f.eks kutte meieriprodukter helt en periode og så gjeninnføre gradvis - f.eks starte med ghee og jobbe deg inn på en og en vare og se hva du reagerer på og ikke

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Det er mest vanlig å reagere med magesmerter. At jeg reagerte med hoste til jeg vrengte meg er mer sjeldent. Det var derfor ingen av legene tenkte i de baner. De trodde det var noe med hjerte/lunger, men fant ikke noe. Så tok test. Sånn ble det oppdaget.

Test ut om du blir bedre uten laktose eller kumelkprodukter generelt du. Jeg er spent på hvordan det virker.

Lykke til😊

Jeg har spist gulost på 2-4 knekkebrød omtrent hver dag hele høsten og det har gått helt fint, men yoghurt og melk ikke ser ut til å være noe særlig. Skal prøve en periode uten over helgen og så prøve med yoghurt igjen og se. Snodige saker disse kroppene våre.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat